مشاوره ماليات شركت ها

۶۸ بازديد

مشاوره ماليات شركت ها

مشاوره ماليات شركت ها عبارت از دريافت برنامه براي صرفه جويي در هزينه جهت تداوم شركت و سرمايه گذاري اصولي براي پيشرفت سازمان است زيرا اگرچه بسياري از مديران مشمول پرداخت ماليات مي شوند و بايد در مدت زمان مشخص آن را پرداخت نمايند به دليل نبود و كمبود اطلاعات متحمل هزينه هاي جبران ناپذير مالياتي مي شوند.

چه شركت هايي (اشخاص حقوقي) مشمول ماليات مي شوند؟

تعريف كلي اي كه براي دريافت ماليات تعيين شده است بيان مي‌كند كه تمامي كساني كه شاغل هستند، دستمزد مي‌گيرند و از خدمات بيمه تأمين اجتماعي برخوردار هستند بايستي ماليات پرداخت كنند.

هر ساله در اظهار نامه‌هايي كه از سوي وزارت اقتصاد و دارايي صادر مي گردد ميزان مالياتي كه اشخاص حقيقي و حقوقي بايد پرداخت كنند اعلام مي شود. هم چنين ميزان آن كه هر سال محاسبه مي گردد متفاوت است و بسته به شرايط اقتصادي و ركود و تورم اين محاسبات انجام مي شود.

مشاور مالياتي كيست؟

مشاور مالياتي تنها فردي است كه مي تواند به سبب علم و اطلاع خود و سال‌ها تجربه در حوزه‌هاي مالي، حسابداري و اطلاع از قوانين مالياتي و حقوق و دستمزد، پرونده هاي ماليتان را در مراجع قانوني اداره نمايد.

فراموش نكنيد براي اداره پرونده هاي مالياتان، تنها يك مشاور مي داند « بهترين راه چيست؟  »

 

معرفي مدير فني گروه مشاوره ماليات شركت ها(اشخاص حقوقي)

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

 

h9ey_s19.png 

چرا نياز به مشاوره ماليات شركت داريم؟

اطلاع از قوانين پيچيده، بخشنامه‌هاي به قولي خلع الساعه كه فاصله تصويب برخي از آنها تنها يك شبانه روز است و ابهامات و تعارض هايي كه در قوانين مالياتي وجود دارد، كاري بس دشوار و البته بسيار تخصصي است، تلاش براي فهم اين قوانين نتيجه اي جز اتلاف وقت در پي نخواهد داشت و در نهايت هم منتهي به پرداخت ماليات سنگين تر و خسارت هاي گاها جبران ناپذير مي شود، مجموع اين موضوعات ضرورت بهره گيري از مشاوره مالياتي را برايتان ايجاد مي كنيد .

حتي مي توانيد در يك آزمون كوتاه با اين چهار پرسش ضرورت بهره گيري از مشاوران مالياتي را بهتر درك كنيد:

آيا مي دانيد قوانين مختص حيطه شغليتان چيست ؟

آيا مي دانيد عدم پرداخت ماليات چه عوارض ناخوشايندي برايتان در پي خواهد داشت؟

آيا مي دانيد قانون براي مودياني كه به وظايف قانونيشان عمل مي كنند، تسهيلاتي در نظر گرفته است؟

آيا مي دانيد چگونه از جريمه‌هاي احتمالي قانون‌گذار خلاصي يابيد؟

بهره گيري از مشاوران مالياتي تنها راه نجات شما براي پرداخت ماليات اضافي است

 

نقش ماليات در بقاي واحدهاي توليدي چيست؟

ماليات مقوله‌ ايست كه داد بسياري از صاحبين مشاغل را درآورده است، در اين ميان تنظيم اظهارنامه‌هاي مالياتي نادرست سهم بسزايي در تحميل هزينه هاي مالياتي جبران‌ناپذير دارد، شايد به كرات ديدهايد به پرونده مالياتي شركتي بزرگ به سبب اداره مدير مالي حاذق، مالياتي معقول تعلق گرفته، ولي پرونده برخي كسب و كارهاي خرد به جريمههاي مالياتي سنگيني ختم گرديده است.

براي شما به عنوان يك كارآفرين تكان دهنده خواهد بود اگر بدانيد، ?? درصد از مديران به سبب تحميل اين هزينه‌ها عطاي كسب و كارشان را به لقاي آن بخشيده اند و ورشكست شده‌اند. در اين ميان ?? درصد از موديان فرار از ماليات را به قرار ترجيح داده اند كه اين راه هم در آخر به تحميل جرائم مالياتي به مراتب سنگين تر از ماليات ختم شده، زيرا مأموران مالياتي سازمان امور مالياتي به قدري در كار خود مجرب هستند كه مي توانند به راحتي مو را از ماست بيرون كشيده و حتي سوزن را در انبار كاه پيدا كنند.

 

مزاياي مشاوره مالياتي

?- شركت ها بايد بدانند واحد تجاريشان مشمول چه مالياتي مي گردد؟

?- رسيدگي مالياتي به چه صورت است ؟

?- به چه صورت مي توانند از جرائم و ماليات هاي سنگين خبر دار شوند ؟

?- به چه نحوي دفاتر و سيستم خود را كدينگ كنند كه در زمان گزارش گيري دچار مشگل نگردند؟

?- كمك به مديران عالي شركت ها در تصميم گيري هاي مهم و اساسي

?- اطلاع از قوانين و بخشنامه هاي به روز

?- لايحه نويسي حرفه اي و دفاع از حقوق شركت و جلوگيري از ضرردهي شركت

?- انجام و مشاوره و ارشاد به موقع موارد قانوني شركت در موعد مورد نظر

مشاوره مالياتي چه نتايجي در بر دارد ؟

?- بستن قراردادها، اسناد و صورت هاي مالي شما به بهترين شكل ممكن

مديران بايد ماليات خود را در مدت زمان مشخصي پرداخت نمايند در حالي كه در اين زمينه علم و اطلاعي هم ندارند يا با كمبود اطلاعات خود متحمل اشتباهات جبران ناپذير مي شوند و بخش عمده درآمد و گاها سرمايه شان را به دولت پرداخت مي كنند، در مشاوره مالياتي خبري از اين فرصت سوزي ها و خسارت هاي مالي نيست، اسناد به بهترين شكل تنظيم و در نهايت مالياتي منصفانه پرداخت خواهيد كرد.

?- خالي شدن ذهن مديران ارشد و هيات مديره از مشغله هاي مالي به عنوان مهم ترين دغدغه اصلي آنها

به عنوان مدير هر روزه با چند چالش مواجه هستيد؟ اداره و سرپا نگه داشتن يك مجموعه و پرداخت حقوق هر كارمند در شرايط فعلي اقتصادي، خود چالشي است كه هر ماه براي يك مدير تكرار مي شود و ديگر مجالي براي مواجهه با چالش هاي وسيع تري چون ماليات و بيمه باقي نمي گذارد به همين جهت حضور يك مشاور سهم عمده اي در كاهش اين قبيل نگراني ها دارد.

آيا مي دانيد مهم ترين تاريخ هاي گرفتن مشاوره ماليات شركت ها كي هست؟

اظهارنامه ارزش افزوده: آخرين مهلت ارسال فصل زمستان ??، تا ?? ارديبهشت ?? خواهد بود.

اظهارنامه عملكرد: مهلت ارسال تا ?? خرداد هر سال و اشخاص حقوقي تا ? ماه بعد از سال مالي مي باشد.

اظهار نامه مستغلات: آخرين مهلت ارسال ، تا ?? خرداد ماه خواهد بود.

خلاصه ليست حقوق: آخرين مهلت ارسال خلاصه ليست حقوق ارديبهشت تا پايان خرداد ?? خواهد بود.

پلمپ دفاتر قانوني: آخرين مهلت ارسال پلمپ دفاتر قانوني كل و روزنامه سال ??، تا پايان سال ?? مي باشد.

ليست بيمه تامين اجتماعي: آخرين مهلت ارسال ليست بيمه تامين اجتماعي ارديبهشت، تا پايان خرداد ماه مي باشد.

 

در مورد ماليات شركت ها، آيا مي دانستيد؟

چنانچه درآمد مشمول ماليات مشخصه قطعي با رقم اظهار شده از طرف مؤدي بيش از پانزده درصد (??%) اختلاف داشته باشد، علاوه بر تعلق جرايم مقرر مربوط كه قابل بخشودن نيز نخواهد بود تا سه سال بعد از ابلاغ ماليات مشخصه قطعي از هر گونه تسهيلات و بخشودگي‌هاي مقرر در قانون ماليات‌ها نيز محروم خواهند شد.

پرداخت هايي كه كارفرمايان با عنوان حق المشاوره، حق حضور در جلسات، حق تدريس، حق تحقيق و حق پژوهش به اشخاص حقيقي غير از كاركنان خود پرداخت مي كنند، در حاليكه مشمول پرداخت كسورات بازنشستگي يا بيمه نيستند، بايد ?? درصد ماليات سالانه را پرداخت كنند.

وزارت امور اقتصادي و دارايي يا سازمان امور مالياتي مي تواند براي مودياني كه قادر به پرداخت بدهي مالياتي خود اعم از اصل و جريمه بصورت يكجا نيستند از تاريخ ابلاغ ماليات قطعي، بدهي مربوط را حداكثر بمدت ? سال تقسيط نمايند.

مودي مالياتي به موجب ماده ??? قانون ماليات هاي مستقيم اين حق برايش لحاظ شده است كه از اداره امور مالياتي بخواهد در هريك از مراحل مختلف وصول و اجرا، حق برخورداري از حداقل معيشت در چارچوب قوانين جاري برايش در نظر گرفته شود.

مودي حق دارد يك نفر نماينده از اتاق بازرگاني و صنايع و معادن يا اتاق تعاون يا جامعه حسابداران رسمي يا مجامع حرفه اي يا تشكل هاي صنفي يا شوراي اسلامي شهر به انتخاب خود جهت شركت در هيات حل اختلاف مالياتي معرفي نمايد .

افرادي كه به تازگي شغلي برپا كردند موظفند پس از ? ماه اين موضوع را به سازمان امور مالياتي اطلاع دهند تا معافيت هاي مالي مشمول آنان گردد در غير اينصورت نه تنها از معافيت مالي برخوردار نمي شوند، بلكه ملزم به پرداخت جريمه ميگردند كه ?? درصد(??%) مازاد بر مالياتشان است.

از دادرسي مالياتي چه مي‌دانيد؟

صاحبان مشاغل اعم از حقوقي و حقيقي در موعدهاي مقرر بايد اظهارنامه هاي مالياتي خود را تقديم اداره امور مالياتي كنند. اين اظهار نامه ها پس از بررسي ممكن است رد يا تاييد گردند، در صورت تاييد كه ماليات اخذ مي گردد، ولي در صورت رد شدن پرونده، اداره ماليات مبلغي بالاتر از مبلغ اظهارشده توسط مؤدي را به‌عنوان ماليات در نظر مي‌گيرد، اگر مودي اين مبلغ را نپذيرد بايد از طريق مراجع قانوني به راي اداره ماليات اعتراض نمايد كه به اين فرآيند دادرسي مالياتي مي گويند.

چگونه مي‌توان دادرسي مالياتي را در كمترين زمان به نتيجه رساند؟

اين امر بستگي مستقيم به نوع دفاع مؤدي از اظهارنامه مالياتي و پرونده مالياتي خود دارد. اگر مؤدي بتواند به‌خوبي و با استناد به قوانين مالياتي مراجع رسيدگي به شكايت را قانع كند، پرونده مالياتي او به‌سرعت بسته مي‌شود. اما مسئله اينجاست كه چه كسي مي‌تواند آن‌قدر به قوانين تسلط داشته باشد كه نماينده اداره ماليات را شكست دهد.

اين امر تنها با بهره‌گيري از تجربه مشاوران مالياتي در امور دادرسي مالياتي محقق مي شود، در اين صورت مي توانيد با خيالي آسوده كسب‌وكار خود را مديريت كنيد و از درگيري بيهوده با اداره ماليات و پذيرفتن ريسك بالاي آن خودداري كنيد.

هزينه مشاوره تلفني مالياتي اشخاص حقوقي(شركتها)

هزينه مشاوره تلفني آرموو در بخش ماليات شركتها از قرار دقيقه اي ???? تومان است كه در مقايسه با مشاوره حضوري بسيار مقرون به صرفه است، دريافت مشاوره مالياتي حضوري با توجه به پيچيدگي، كميت و كيفيت پرونده هاي ارجاعي و حاذق بودن مشاور انتخابي متفاوت است، در حالي كه در مشاوره هاي تلفني آرموو مي توانيد از راهنمايي هاي ماهرترين مشاوران فارغ از پيچيده بودن پرونده ماليتان يا تخصصي بودن سئوالاتتان بهره مند گرديده و در وقت و هزينه خود صرفه جوئي نمائيد.

 

تفاوت مشاوره مالياتي حسابداران چيست؟

  • تشخيص درست مشكل
  • هدايت صحيح مسئله به سمت حل شدن
  • رفع مشكل يا پيدا كردن بهترين راه براي به حداقل رساندن ضرر مشتري

چرا حسابدارن مشاوره تلفني مالياتي را ترجيح مي دهند؟

  • تخصصي بودن اين شغل، تجربه زياد و كمبود نيروهاي متخصص و كارآزموده در اين زمينه
  • عدم نياز به رفت و آمد
  • سهولت برقراري ارتباط و رفع مشكل با توجه به راه‌هاي ارتباطي موجود
  • انجام مشاوره در هر زمان

ماموريت آرموو در مشاوره ماليات شركت ها

ما در آرموو نهايت تلاش خود را به كار بسته ايم كه ماليات شما به نحوي عادلانه، منصفانه و معقول پرداخت شود.

 

در اين راه كوشيده ايم تمامي نيازهاي شما توسط مشاوران تخصصي در هر بخش شامل ارزش افزوده و ماليات هاي مرتبط با آن،ماليات عملكرد، ماليات حقوق، ماليات عملكرد، گزارشات فصلي، ليست بيمه و ارسال آن، تحرير دفاتر روزنامه و كل و همچنين ساير مباحث مالياتي در نظر گرفته شود، شما مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره تلفني نياز خود را رفع نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/company-tax-advice/

 

جزيره كورسائو در هلند و مناطق ديدني آن

۶۲ بازديد


جزيره كورسائو در هلند و مناطق ديدني آن

 

كوراسائو (به هلندي: Curaçao

نام كشور كوراسائو به هلندي: Land Curaçao و به هلندي: Pais K?rsou

شامل جزيره اصلي و جزاير غير مسكوني كلين كوراسائو

پايتخت آن ويلمستاد مي‌باشد

مساحت آن 444 كيلومتر مربع (171 مايل‌مربع) و جمعيت آن 141766 نفر مي‌باشد.

در تاريخ 10 اكتبر 2010 كوراسائو به عنوان مركز جزاير كوراسائو در نظر گرفته شد .

كوراسائو يك كشور جزيره اي كوچك است كه در حوزه درياي كارائيب جنوبي قرار دارد كه در سواحل ونزوئلا مي باشد و زماني‌كه مي خواهيد به دنبال اين جزيره باشيد بايد در مركز قاره آمريكا جستجو كنيد.

سرشماري هاي انجام شده نشان مي دهد كه اين كشور جمعيتي در حدود 142 هزار نفر دارد. از ويلمستاد به عنوان پايتخت و بزرگترين شهر اين كشور ياد مي شود.

واحد پول رسمي كه در كوراسائو استفاده مي شود گيلدر آنتيل هلند است و اهالي اين كشور به دو زبان هلندي و انگليسي صحبت مي كنند.

اين جزيره كوچك و زيبا زير نظر حكومت هلند است و مكان هاي ديدني زيبا دارد كه براي گردشگري هم جذاب و پر از هيجان است. در اين مقاله شما را با اين جزيره كوچك و جاذبه هاي تفريحي و گردشگري آن آشنا خواهيم كرد.

كورسائو بهشت سايت هاي شرطبندي است اين جزيره كوچك اطراف هلند شاهد تشكيل خيلي از كمپاني ها بزرگ و كوچك شرطبندي انلاين بوده و هست

كورسائو يكي از مراكزي هست كه لايسنس يا همون گواهينامه شرطبندي انلاين رو به سايت ها اعطا ميكنه و با توجه به اوانس هاي مالياتي كم نظيري كه داره بسياري از سايت هاي معروف از جمله ماراتون ، پيناكل ، وان ايكس بت و ...از اين جزيره شركت خودشون رو ثبت كردن و شروع به كار كردند.

 

كلين كوراسائو

يكي از زيباترين مناطقي كه براي گردشگري‌ و تفريح در اين كشور وجود دارد و در طول سال افراد زيادي از آن ديدن مي كنند، منطقه كلين كوراسائو نام دارد. اين بخش گردشگري در جنوب كشور قرار دارد و امكان دارد توسط تور هاي‌ مختلف شمال تا جنوب اين كشور را بتوانيد ديدن كنيد.

اين منطقه بكر و عاري از ساختمان هاي تجاري و مسكوني مي باشد كه بر زيبايي اين منطقه افزوده است و بيشتر جاذبه هاي آن مربوط به مكان هاي طبيعي مي شوند.

و فقط يك چيز در آنجا به صورت دست ساز ساخته شده است و در اين منطقه وجود دارد و آن هم مربوط به يك فانوس دريايي قديمي است كه توسط دريانوردان هلندي در سال 1654 ميلادي ساخته شده است.

قطعا گشت و گزار و بازديد از كلين كوراسائو مي تواند براي هر كسي يك تجربه زيبا باشد.

منبع : سلوشن

 

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان كسب و كار دارد؟

۷۷ بازديد

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان كسب و كار دارد؟

اولين و مهم ترين مزاياي آن، توسعه كسب و كار با صرف هزينه هاي كم تر است. به همين دليل شركت ها به دنبال اين هستند تا با بودجه اي كم بازاريابي هاي تاثير گذاري انجام دهند، هداياي تبليغاتي ميتواند يكي از بهترين گزينه ها باشد. همچنين زماني كه از هداياي تبليغاتي كارآمد و سودمندي استفاده مي كنيد، پيام تبليغاتي خود را ميتوانيد براي مدت طولاني در ذهن مشتريان و مخاطبان ثبت كنيد. پس ميتوان نتيجه گرفت كه هداياي تبليغاتي تنها ابزاري است كه ميتواند احساسات مشتريان را مورد هدف قرار دهد.
 
بهتر است براي بازاريابي در كسب و كارتان از روش هاي خلاقانه تري استفاده كنيد كه آن راه بكارگيري از هداياي تبليغاتي است. شما ميتوانيد به جاي آنكه بيزينس كارت خود را به مشتريان بدهيد، يك محصول به عنوان يادگاري و معرفي برند خود بدهيد تا بيشتر در ذهن آنها باقي بمانيد.

 

بهترين هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي يكي از بهترين ابزاري است كه صاحبان كسب و كار براي نشان دادن و معرفي كردن خدمات شركت و يا سازمان خود به مشتريان ارائه ميكنند. در واقع شما نوع خدمات يا آرم شركت خود را بر روي اجسام پركاربرد روزمره كه ممكن است افراد بيشتر از آنها استفاده كنند، چاپ ميكنيد كه اين خدمات با استفاده از دستگاه ليزر انجام ميشود تا نوع سفارشات شما بر روي هر اجسامي قابل اجرا باشد.  هداياي تبليغاتي به تمامي افراد اين امكان را مي دهد تا در قدم اول نام تجاري و نام شركت شما را ببينند و در قدم بعدي نام تجاري شما را با ديگران به اشتراك بگذارند. تمامي اين مراحل مهم هستند چرا كه افراد زيادي از نام برند شما آگاه ميشوند و در نتيجه شما نتيجه بهتري در كسب و كار خود به دست خواهيد آورد.

 

 

·هداياي تبليغاتي فرهنگي:

هداياي تبليغاتي فرهنگي ارائه شده براي مشتريان، بسته به نوع همكاري شما با مشتري متفاوت خواهد بود. معمولاً براي مشترياني كه داراي مدت زمان همكاري بيشتري با شركت هستند، هداياي تبليغاتي خاص‌تري با طبقه‌بندي نفيس تر ارائه مي‌شود؛ اما براي مشتريان جديد شركت ارائه يك هديه تبليغاتي معمولي تر، مي‌تواند مشتري را براي ادامه فعاليت با شركت بيشتر ‌ترغيب كند. در ادامه برخي از هداياي تبليغاتي در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتريان معرفي‌شده است.

1- لوازم التحرير اختصاصي :

لوازم التحرير تبليغاتي با كيفيت توليد كشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب كالاهاي وارداتي براي هداياي تبليغاتي بي كيفيت چيني گردد . ايت دسته از هدايا به اقسام زير دسته بندي مي گردند :

• دفاتر تبليغاتي

• مداد رنگي تبليغاتي

• بسته هاي بليستري

• پاك كن تبليغاتي

• خودكارهاي تبليغاتي

• جامدادي تبليغاتي

• مدادهاي تبليغاتي

• تراشهاي تبليغاتي

• خطكش هاي تبليغاتي

• پاستل تبليغاتي

2- صنايع دستي :

هداياي صنايع دستي تبليغاتي با كيفيت و نفيس توليد كشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب كالاهاي وارداتي براي هداياي شما در جشن ها ، مراسم ها ، سمينارها و نمايشگاها گردد . هداياي صنايع دستي ويژه سازمانها و شركتها براي معرفي كسب و كار شما در بسته بندي هاي خاص ، استندها ، جعبه هاي شكيل و سنتي و ... ارائه مي گردد و بطور كلي به صورت زير تقسيم بندي مي گردند :

• ميناكاري

• خاتم كاري

• كاشي ، سراميك و سفال

• معرق كاري

• فيروزه كاري

• قلم زني

3- محصولات چرمي :

يكي از بهترين گزينه ها براي هداياي تبليغاتي نفيس و ماندگار محصولات چرمي است كه به دو دسته چرم طبيعي و چرم مصنوعي تقسيم مي شوند و البته تشخيص چرم طبيعي از چرم ساخت دست انسان در برخي موارد بسيار دشوار است. چرم طبيعي بسيار گرانتر از چرم مصنوعي است. برخي از كالاهاي چرمي اگر با چرم اصل توليد شده باشند، معمولاً داراي شناسنامه بوده كه اطلاعات مربوط به كالا در آن‌ها درج شده‌است. اين نوع محصولات در ايران معمولا به صورت زير دسته بندي مي گردند :

 

 

• كيف دستي مردانه :

برخي از شركت‌هاي مطرح جهت نشان دادن ميزان ارزش مشتري، كيف‌هاي چرمي زيبا را براي مشتري‌هاي خاصشان ارسال مي‌كنند. كيف چرمي كه براي نگهداري اسناد، مدارك و پول به طور مكرر در طول روز مورد استفاده قرار مي‌گيرد، علاوه بر ايجاد احساس رضايت خاطر بيشتر مشتري هنگام استفاده، مي‌تواند تبليغات شركت شما را نيز به خوبي بر قسمت رويه خود به نمايش بگذارد.

كيف دستي مردانه و زنانه

ست چرم مردانه

• ست زنانه

• كيف پاسپورتي

• دستبند چرمي

• كمربند

• كيف پالتويي مردانه

• كيف آرايشي زنانه

كيف جيبي مردانه

• كيف جيبي زنانه

• كوله پشتي

 سعيد فرزامي

 

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

۷۳ بازديد

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يكي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است كه باعث وفاداري مشتريان و كاركنان شركت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه كسب و كارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب كنند. يكي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ كسب و كارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست كسب و كارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست كه حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلكه ميتوان با كمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد كالايي براي هديه دادن انتخاب ميكنيد اول از همه كاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در كنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوكادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين كيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذكر مي باشد  يكي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش كادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند كسب و كارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبكه‌هاي اجتماعي را تكميل مي‌كند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شكل تبليغات عمل ميكنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع كاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند كه در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • كاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد كه براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر كيفيت و چه از نظر شكل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است كه به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شركت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي كه در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره كرد كه خودكار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندكاره تبليغاتي ، كيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتكه، ست مديريتي سه تكه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد كه از خودكار، جاكليدي، كيف پول جيبي يا كيف پول پالتويي، جاكارتي، فلش مموري و غيره تشكيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشكل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دكور كسب و كار شما ميباشد. ست هاي روميزي كارمندي را ميتوان از بين پك هاي آماده متشكل از چوب و فلز كه از 5 تيكه تا 13 تكه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب كرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تكه يا 6 تكه يا ست تك پلاستيكي كه داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب كرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  كازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودكار ، جاي كليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و كوچك ، جاي كاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  كش ، زير دستي مديريت ، كارد پاكت نامه باز كن ، ساعت روميزي ، قاب عكس روميزي مي باشد.

3- خودكار،خودنويس و روان نويس:

خودكار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يك ابزار كاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يكي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يكي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودكارها دارا بودن قابليت حك و چاپ روي بدنه آن مي باشد كه باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يك سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريك و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد كسب و كارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند كرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يكي از مفيد ترين و موثر ترين كالاهاي تبليغاتي معرفي كرد كه هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني كند و هم ميتواند براي دريافت كننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي كند و استفاده كننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چك ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت كند

 

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

۸۲ بازديد

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

دي وي دي شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد كه در 61 ساعت، تمامي مطالبي كه دانش آموز به آن در كنكور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با كسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها كسب كنند. همانطور كه گفته شد، اين پكيج جامع، از سه بخش تشكيل شده است.

بخش اول كه شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد كه بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد كوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است كه در مفاهيم شيمي پكيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نكته را هم بايد بگوييم كه مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينكه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل كرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز كمك مي كند بدون هيچ مشكلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوكيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد كه سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينكه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممكن است دچار كمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد كمك مي‌كند تا به راحتي اين مسائل را حل كنند و حتي در كمتر از يك دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينكه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بكند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد كه با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ كردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات كنكور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در كنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم كامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي كنكور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

شيمي يك درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري كه ضريب آن 9 است و نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه اكثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي كه ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي كسب نمي‌كنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يك منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي كه دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاكيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است كه با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا كه شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي كنكور را بدون هيچ كمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ كنند و براي حل سوالات مختلف از تكنيك هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تكنيك براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي كنكور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل كردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درك كنند و در كنار آن از كتابكارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

كل اين نكات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌كند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي كه دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند كه براي درس مهمي مانند شيمي چه كاري بايد انجام بدهند. نكته مهم ديگري كه وجود دارد، مدت زمان كمي است كه تدريس به صورت كامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا كه دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا كند. البته بايد توجه داشته باشيد كه بدون تمرين و تكرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت كه پكيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي كنكور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و كنكورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي كتابكار بر روي پكيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش كل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش كل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دكتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند كه كولاك ميكنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي كه همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو كه ميبينم از يك جاي الگو شروع مي‌كنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي كه تدريس كردن كمك زيادي ميكنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر كسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميكنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • تركيب هاي يوني
  • پيوند كوالانسي
  • تركيب آلي
  • استوكيومتري
  • ترموديناميك شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيك شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الكتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • كيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاك نيازي پايان ناپذير
  • مولكول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي كنكور و تهيه پكيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از فروشگاه آنلاين محصولات حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي كنكور